همه چیز راجب لینک سازی شبکه ای

Category: خبر های امروز

به صورت کلی قیمت سئو از حدود ۲۰ میلیون تومان آغاز می شود و تا بیش از ۳ میلیارد تومان متغیر است.و گاها برای موضوعات رقابتی ممکن است نیازمند هزینه ماهانه برای پشتیبانی باشد. در نتیجه اگر شما سایتی دارید که در آن مصالح ساختمانی می فروشید و در دو سایت دیگر بک لینک هایی از شما وجود دارد که یکی از آن سایت ها، درباره ی دکوراسیون داخلی منزل است و دیگری در خصوص نگهداری حیوانات خانگی، قطعا بک لینک هایی که از سایت اول به سایت شما زده شده است بیشتر می تواند برای کاربران مفید واقع شود و گوگل این فرق و مرتبط بودن بک لینک با سایت و محتوا را به راحتی متوجه خواهد شد. هرچه شما بتوانید رای بیشتری برای سایت خود کسب نمایید، گوگل و دیگر موتورهای جستجو به شما اعتبار بالاتری خواهند داد و به هنگام سرچ کاربر، نسبت به کوئری های مد نظر، سایت شما در پیشنهادات اول برای کاربر به نمایش داده خواهد شد. برای چک کردن بک لینک های یک صفحه و یک سایت از دو طریق می توانید اقدام نمایید که در روش اول شما باید مالک آن سایت باشد ولی در روش دوم نیازی به مالکیت نیست و شما می توانید هر بک لینکی در هر سایتی را به راحتی چک نمایید.

تا به اینجا متوجه شدیم که وجود بک لینک ها می تواند به ارتقاء سئو سایت شما کمک نماید. تعرفههای خدمات سئو و بک لینک در این تیم به روز شده است. Google Disavow Tool یکی از مهمترین ابزارهای گوگل است که به همین منظور ارائه شده است. در وب سایت ثبت نام کرده و یا با اکانت google خود وارد شوید ، بعد از انجام ثبت نام به بخش Settings رفته و اطلاعات کاربری خود را کامل کنید ، در قسمت Intro توضیحاتی در مورد وب سایت خودتان وارد کنید و در قسمت Link آدرس وب سایت خود را وارد کنید. برای مثال ممکن است با عبارت «اخبار موبایل» به صفحهای از سایت شما دربارهی قالبهای وردپرس لینک داده باشند. موضوع صفحه ای که لینک وبسایت شما در آن قرار می گیرد می بایست مرتبط با موضوع سایت شما باشد، اگر موضوع سایت با بک لینک نامرتبط باشد بک لینک بی فایده و مضر است.

در این روش ما به صورت دستی در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر بک لینکی از سایت و یا صفحه ی خود قرار می دهید. شبکه های قدیمی PBN دارای IP یکسان بودند ، روی سرورهای اشتراکی قرار داشتند، اطلاعات WHOIS دامنه آن ها یکسان بود ، یا حتی از محتوای شبیه یا برخی موارد کپی در شبکه استفاده می کردند. پس اگر بک لینک های خود را در این قسمت ها قرار دادید و هیج تلاشی برای متمایز بودن آنها به نسبت سایر محتوا، مانند رنگ متفاوت و یا فونت متفاوت نکردید، پس این انتظار را نداشته باشید که این بک لینک ها بتوانند به سئوی سایت شما کمک کنند و رتبه ی شما در صفحه ی نتایچ جستجویی ارتقا را دهد. به همین دلیل ، انتشار ویدئو یا صوت می تواند مخاطبان بیشتری نسبت به محتوای متنی داشته باشد. در صورتی که از کیفیت بک لینکها اطلاعاتی ندارید ریسک نکنید و نسبت به خرید اقدام ننمایید. بعد از اینکه سئو کاران و وب مستران به اهمیت وجود بک لینک ها در سایت خود پی بردند، باز هم تلاش کردند، راه هایی برای سریع به نتیجه رسیدن بیابند تا بتوانند هرچه سریع تر به اعتباری که در نتایج جستجویی گوگل مد نظر دارند، دستیابی پیدا کنند.

بسیاری از PBN ها یک پروفایل بک لینک مشابه دارند یا چندین بار به یک وب سایت پیوند می دهند ( به ویژه در مواردی که به نظر می رسد بیش از حد مجاز است ) سایت احتمالا بخشی از PBN است یا حداقل فروش لینک . همچنین هر وب سایتی می تواند با ایجاد محتوای مفیدی که به اندازه کافی خوب است که سایر وب سایتها بخواهند به آن لینک دهند، پیوند کسب کنند. مشکلی که در بک لینک های PBN وجود دارد این است که آنها بصورت غیرطبیعی ساخته می شوند. این بررسی در سایت هایی که بازدید کنندگان بیشتری دارند، به مراتب بیشتر اتفاق می افتد در نتیجه اگر در آن سایت ها بک لینکی از سایت شما وجود داشته باشد، گوگل شما را کشف خواهد کرد و در صورتی که تمام فاکتور های گوگل را رعایت کرده باشید، این کشف گوگل می تواند برای شما اعتبار آفریند و در نهایت افزایش بازدید وب سایت را سبب شود. ما در کنار شما هستیم تا بهترین مشاوره های لازم را در خصوص روش های لینک سازی در سئوی خارجی به شما بدهیم. منظور ما از بک لینک، لینک ها و یا عکس هایی هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به سایت دیگر انتقال داده می شود از مهم ترین خصوصه این بک لینک ها می توان به قابلیت کلیک شدن در آنها اشاره کرد.