مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد؟

Category: خبر های امروز

ابتدا فایل توسط مشتری طراحی و ادیت شده سپس در نرم افزار مورد نیاز مراحل پرینت با سرعت و قدرت مناسب متریال مورد نظر انجام میشود. زمان انجام کار و تحویل محصول بستگی به فایل مشتری از نظر حجم و اندازه و تعداد کار از یک ساعت تا یک روز متفاوت است. فایل به صورت عکس کیفیت خوبی نخواهد داشت. برش و حکاکی روی مولتی استایل هیچگونه محدودتی ندارد و با استفاده از لیزر انجام می پذیرد و میتوان در سریع ترین زمان در تعداد بالا صورت گیرد.

لازم به یادآوری است که برندهای اصلی موجود در بازار از ورق های مولتی استایل شامل برندهای ایرانی و خارجی میشود و در هر دو صورت شما میتوانید محصولات با کیفیتی را تهیه نمایید. اگر دوست دارید با دستگاه برش لیزری و نحوه کارکرد و ویژگی های آن آشنا شوید مطلب زیر را بخوانید . ورق مولتی یکی از انواع ورق های پلاستیکی به نام (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است ، که با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنسی شبیه به فلز دارد، یکی از کاربرد های ورق مولتی استایل پوشش دهی سطح میباشد که به دلیل مقاومت بالا از آن استفاده می شود.

در مطالب فوق سعی کردیم برای شما در رابطه با ورقه های مولتی استایل مواردی را بیان کنیم که می تواند در بسیاری از مواقع به شما کمک کند و همچنین به توضیح این موضوع پرداختیم این ورقه ها در صنایع مختلف کاربرد زیادی به همراه دارند. مولتی استایل رنگی از جمله ورق های پر کاربرد است.

با استفاده از ورق مولتی استایل اجرای انواع پلاک ها از جمله پلاک دوختی بدون محدودیت در سایز با انعطاف پذیری بالا امکان پذیر است و پلاک های اجرا شده با استفاده از مولتی استایل جلوه فوق العاده زیبایی دارند. ارسال محصول به کلیه شهرهای جهان، ایران و نقاط مختلف تهران از طریق ارسال زمینی دریایی و هوایی امکان پذیر است. ضمنا ارسال در تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، اسنپ و پیک موتوری انجام می مولتی استایل اتریشی گردد. فروشگاه پلکسی گلاس با بیش از ۱۰ سال سابقه ی کاری درخشان در حوزه ی خدماتی من جمله : تولید انواع ورق های پلکسی گلاس ، ساخت و ارائه خدماتی چون پله های استخری ، تندیس ها و تابلو های تبلیغاتی ، حک چوب و حک مولتی استایل ، برش های پلکسی گلاس ، ارائه دهنده مواد اولیه ساخت قاب گوشی و استند های نگهدارنده در تمام اشیا و …