منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش

Category: خبر های امروز

24 باشد دیاگرام گسترده كامل آن را طوری رسم كنید كه در شیارهای دو طبقه یك بازو از كلاف اصلی و یك باز و از كلاف راه انداز واقع شود. در واقع تعمیرات موبایل به دو روش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. برا درس کامپیوتر کتاب سبز علی گل خیلی خوبه..برا درس اطلاعات عمومی کتابهای تاریخ سال سوم دبیرستان.قانون اساسی.یه جزوه اطلاعات عمومی هست که تو همین سایت هست.برا هوش یه کتاب استعداد تحصیلی هست که برا دکترا رشته مدیریت هست به نظرم عالیه. ببینید این موضوع بستگی به محل تعمیرگاه و شهری که کارآموزان در آن کار خود را راه اندازی میکنند دارد برای مثال درآمد در کلان شهری مانند تهران به طبع خیلی بالاتر از شهرستان های کوچکتر هست ولی به صورت میانگین می توان گفت یک تعمیرکار موبایل که تازه شروع به کار کرده دوبرابر حقوق وزارت کار درآمد خواهد داشت که به مرور زمان این درآمد بیشتر هم خواهم شد. درآمد شغل تعمیرات موبایل برای یک شخص تازه کار چقدر هست؟

این شغل جز آن دسته از مشاغل فنی است که نیروی متخصص در آن به دلیل تخصصی بودن بسیار اندک بوده، بنابراین در صورت یادگیری مهارت ها مورد نیاز آن می توانید از درآمد بالایی برخوردار باشید. یه نکته اگه واسه آپ آزمون میدید ، حتما سازمان های مربوط به آپ، زیرمجموعه ها ، مرتبط ها، کلا قوانین و اطلاعات آپ رو مطالعه کنید، یکی دو تا سوال راجع به وزارت آپ.میدن، حدود ۱۵ درصد ، از اون پنجاه درصد پراکنده. تلفن های همراه از نظر قطعات ساختار یکسانی دارند و اگر بتوانیم ساختار یک برد موبایل را توضیح دهیم ، می توان تعمیر انواع برد ها یاد گرفت. از خازنهای الكترولیتی فقط برای راه اندازی استفاده می شود و بیشتر از چند ثانیه نباید در مدار باشند در صورتیكه بخواهیم خازن راه انداز را تعویض كنیم باید از خازنی استفاده كنیم كه دارای همان مشخصات خازن اصلی بوده و ظرفیت و ولتاژ آن برابر با ظرفیت و ولتاژ خازن معیوب باشد خازن با ولتاژ بیشتر را می توان جایگزین خازن با ولتاژ كمتر نمود اما عكس این حالت صادق نمی باشد.

اگر بخواهیم سیم پیچی یك موتور یك فاز را كه با ولتاژ u1 كار كرده و توسط خازن c1 راه اندازی می شود تعویض نماییم و آن را برای ولتاژ جدید u2 سیم پیچی كنیم می توانیم ظرفیت خازن جدید را از رابطه زیر بدست آوریم. در این مثال دیاگرام گسترده یك موتور یك فاز 36 شیار 4 قطب یك طبقه در شكل زیر نشان داده شده است. این 18 شیار نیز باید بطور مساوی در بین گروه كلافهای راه انداز تقسیم شوند بنابراین در یبن هر یك از گروه كلافهای اصلی سه شیار خالی باید وجود داشته باشد و یا اینكه از رابطه که این می شود، بدست آورد. پیشنهادم اینه که کتابهای علوم و فنون( ادبیات تخصصی دبیرستان) و فارسی دبیرستان هر سه سال رو بخونید. برای تخصصی ها هم واقعیتشهیچی هیچی نخوندم. ادبیات تخصصی پیش دانشگاهیه .. کتابخانه شهرمونم داشتش و امانت گرفتمش . سیم پیچی كمكی پس از راه اندازی می تواند از شبكه قطع شده و یا اینكه به شبكه متصل باقی بماند مقدار مقاومت اهمی كه با سیم پیچی راه انداز سری می شود تقریبا بین 4 تا 8 برابر مقاومت سیم پیچ راه انداز بوده و می توان خیلی ساده این مقاومت را با زیاد و كم كردن تعداد دور سیم پیچ راه انداز و كم كردن سطح مقطع آن و با استفاده از یك سیم با مقاومت مخصوص بیشتر (نسبت به سیم پیچ اصلی) مانند سیم آلومینیومی و یا آهنی بدست آورد اغلب یك قسمت از سیم پیچ كمكی را به صورت بیفیلار می پیچند (معمولا حلقه های كلاف در یك جهت و در جهت دیگر) و بدین ترتیب مقاومت اهمی سیم پیچی موثرتر می گردد.

3) می باشد در این صورت از تمام شیارهای استاتور در حالت كار دائمی استفاده می شود در موتورهای یك فاز صنعتی اغلب سیم پیچی كمكی پس از راه اندازی موتور از مدار خارج می شود برای چنین حالتی معمولاً سیم پیچی به طرق مختلف انجام می گیرد در ساده ترین حالت آن سیم پیچی بصورت یك طبقه انجام گرفته و دو سوم شیارها را برای سیم پیچ اصلی و یك سوم باقی مانده را برای سیم پیچ كمكی كه در این حالت فقط برای راه اندازی بكار می رود اختصاص می دهند. اگر بخواهیم توان نامی موتور را از پلاك موتور بدست آوریم محاسبه قطر سیم خیلی ساده بدست خواهد آمد و در صورت پاك بودن پلاك موتور و با مفقود شدن آن و تغییر سیم پیچی برای هدفهای دیگر صورت می گیرد محاسبه آنرا متقابلا انجام می دهیم. الف – با استفاده از پلاك موتور قدرت خروجی p (توان نامی) و راندمان و ضریب توان Cos آنرا یادداشت نموده و خواهیم داشت. درصورت نداشتن دسترسی به پلاك موتور با تغییرات جدید ابتدا قدرت دریافتی استاتور را از فرمول زیر بدست می آوریم. در شكل زیر دیاگرام گسترده سیم پیچ راه انداز بهتنهایی نشان داده شده است. حال می توانیم از انطباق دو دیاگرام گسترده مربوط به سیم پیچ اصلی و سیم پیچ راه انداز دیاگرام گسترده كامل موتور را مانند شكل زیر آموزش سیم پیچی ترانس های ولتاژ بدست آوریم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اموزش سیم پیچی درجه یک لطفا از سایت ما دیدن کنید.