مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

Category: خبر های امروز

به دلیل اینکه گیاهان دارویی از عطر و بوی بخصوصی برخوردار هستند این داروخانه ها به نام عطاری نام گذاری شد. پس از این مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه تهران این کار را با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران شروع کرد. آنهایی که فرد معتادی در خانواده دارند و پس از امتحان چند راه برای ترک آن به نتیجهای نرسیدهاند، به خیال بیخطر و موثر بودن این داروهای گیاهی، سراغش میروند.

تولید کنندههای بخش عطاری و سلامت محور با رعایت سطح بالاتری از بهداشت و سلامت، محصولاتی را به شما ارائه میدهند که علاوه بر طعم و بافت مطلوب، تازه بوده و به سلامت شما آسیب نرساند. اما همچنان عطارها به تجویزهای علفی خودشان ادامه می دهند. مشکل خود را واضح و کامل توضیح دهید، یا اگر از عطاری های آنلاین خرید می کنید، توضیحات کافی در مورد محصول را مطالعه بفرمایید.

بنابراین اگر قصد سفر دارید و امکانات دم کردن انواع دمنوشهای گیاهی موجود نیست، کمی عرقیات گیاهی از بخش عطاری و سلامت محور تهیه کنید و همراه داشته باشید. فقط اگر با هزینه اش مشکل ندارید باید یک ساعت صبر کنید خیالتان هم راحت پوشش کپسول ها عطاری غنچه رشت گیاهی است ! Pandonios Dioscorides یکی از این افراد بود که از کارهای معتبر او در ارتباط با علم گیاه درمانی است. مغازه پراز جنس در کنار عطاری های مدرنی که در گیاه های خشک داروهای شیک و بسته بندی شده ایرانی و خارجی را هم می فروشند.

کسی که اطلاعات و آشنایی اولیه را نداشته باشد، نمیتواند یک عطار خوب باشد. فروشنده به مشتری می گوید:اگر می خواهید می توانم داروها رو برایتان کپسول کنم که خب البته هزینه شما بالاتر میرود اما اینطوری بهتر است سر ساعت مثل قرص داروها را می خورید و زود هم خوب می شوید. مرد فروشنده تندو تند درباره دم کرده نارنجی رنگی که روی ترازو گذاشته حرف می زند و می گوید روزی دو بار هر بار یک فنجان میل شود .خانم سانتی مانتال داروها و دم نوش هایش را جمع می کند کارت می کشد و می رود. حرف ها و توصیه های مرد عطار آنقدر اطمینان بخش است که خانم مشتری بدون هیچ اعتراضی آنها را قبول می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد عطاری چیذر لطفا به بازدید از وب سایت ما.