مرد 230 میلیارد دلاری ابوظبی شرط می بندد که جهان بر Covid-19 غلبه خواهد کرد

Category: خبر های امروز

در اواخر ماه مارس ، شخصی که 230 میلیارد دلار صندوق سرمایه داری ابوظبی را در اختیار دارد ، بزرگترین سرمایه گذاران جهان را به عنوان یک بیماری همه گیر جدید که اقتصاد جهانی را به هم زده ، فراخواند. خلدون مبارک می خواست بداند که اوضاع چقدر بد است.

میلیاردر ژاپنی ماسایوشی پسر به مدیر اجرایی شرکت سرمایه گذاری مبادالا اطمینان داد که صندوقی که 15 میلیارد دلار از پول مبادالا را در خود جای داده است ، برای مقاومت در برابر طوفان متنوع است. لری فینک مدیر عامل شرکت BlackRock Inc به آقای مبارک توضیح داد که چگونه محرک های دولت می تواند اقتصاد ایالات متحده را تقویت کند. اگون دوربان ، مدیر عامل شرکت خصوصی سهام Silver Lake ، استدلال کرد که بازار بیش از حد نزولی شده و از نظر واکسن نادیده گرفته شده است.

آقای مبارک 44 ساله ، فارغ التحصیل دانشگاه تافتز ، که از بریدگی خدمه استفاده می کند و به راحتی مانند یک گلدان سنتی اماراتی راحت است ، گفت: “در آن روزهای ابتدایی من تمام وقت با تلفن تماس داشتم.” “برای من ، در شکل گیری یک دیدگاه بسیار مهم بود.”

دیدگاهی که ظاهر شد این بود که جهان سرانجام از همه گیری پس خواهد گشت و یک بحران بی سابقه فرصت های بزرگی را به همراه خواهد آورد. آقای مبارک میلیاردها میلیارد دلار بر این عقیده است و متعهد به مشارکت سرمایه گذاری جدید با غول های سرمایه خصوصی آمریکایی Apollo Global Management Inc. و Silver Lake در حالی که شرط بندی های جدیدی را در مورد همه چیز انجام می دهد ، از تلاش اتومبیل خودران Alphabet Inc گرفته تا شرکتی که روی آن کار می کند آزمایش واکسن کرونا ویروس.

او این فشار را در حالی انجام داد که بسیاری از همسالانش عقب کشیده شدند. براساس اطلاعات شرکت مشاور جهانی SWF ، مبادالا از اول دسامبر امسال بیش از 11 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است که 46 درصد بیشتر از سال گذشته است. این مقایسه با کاهش 36 درصدی سرمایه جدید است که توسط کلیه صندوق های حقوقی مستقر در یک دوره مشابه استفاده می شود. به گفته جهانی SWF ، صندوق بزرگتر امارات متحده عربی ، 500 میلیارد دلار سازمان سرمایه گذاری ابوظبی ، از جمله سرمایه گذاران کمتری است. ADIA از اظهار نظر خودداری کرد.