مدل آشپزخانه بدون اپن در مجله دکوراسیون بست فرنیچر

Category: خبر های امروز

زمانی که این نوع مبل به خانه یا محل کار شما پا میگذارد ارزشهای متنوعی را با خود به همراه میآورد. ارزان است، بلکه بدین معناست که این سبک مبلمان چیدمانی مدرن را میطلبد، لذا تزئینات جانبی انبوه و متعددی را نیاز ندارند و با اکسسوری ساده میتوانید زیبایی و شکوه را ایجاد کنید. از دیگر مزایای مبلمان مدرن و مینیمال سهولت هماهنگی و هارمونی آن است که بهراحتی با دیگر لوازم خانه یا محل کار هم هماهنگ میشود. این نوع مبلمان بر خلاف مبلمان کلاسیک هنگام چیدمان به آسانی در دکوراسیون منزل یا محیط کار قرار میگیرد و فضای زیادی را اشغال نمیکند. کاربردها و مزایای پنتری روم در واقع مبلمان مدرن فضا را شلوغ و آشفته نمیکند و معمولا از یک کاناپه، یک صندلی تکنفره یا دونفره و یک میز پذیرایی تشکیل میشود و اجزا اضافه و غیرضروری ندارد. کاربرد مبل مدرن و مینیمال کجاست؟ یکی از مزیتهای این سبک مبلمان این است که در هر محیطی اعم از خانههای کوچک و بزرگ ادارات ،هتلها، رستوران و کافیشاپها …

میز وسط شیشه ای و میز غذاخوری تاشو نیز تاثیر بسزایی دارند. 4- نحوه استفاده از گل و گیاهان : در صورتی که علاقمند به گل و گیاه هستید اما فضایی برای آن ها ندارید، گیاه آویزی گزینه خوبی است. از آنجایی که فرش یکی از ملزومات خانه های ایرانی می باشد، بهتر است نکاتی را در این خصوص در نظر داشته باشید. در غیر اینصورت ممکن است دیوارها نزدیک به هم بنظر برسند و خانه کوچکتر به چشم بیاید. طرح فرش برای خانه های کوچک : در صورتی که فرشی با طرح های شلوغ را برای خانه ای کوچک انتخاب نمایید، مغز فرد بیننده وادار به انجام فعالیت های بصری مکرر می شود. در نتیجه فضا در چشم بیننده کوچک تر بنظر می رسد. پیشنهاد می شود طراحی فرش بصورت tone-on-tone باشد. در این طرح ها از متد سایه های ظریف بهره گرفته می شود، در نتیجه طرح ها شلوغ نبوده و حواس بیننده را از لحاظ بصری پرت نمی نماید.

رنگ از نکاتی اساسی در چیدمان داخلی سالن پذیرایی است . افرادی که سالن پذیرایی آنها بزرگ است و دیوارهای زیادی دارند گاهاً ترجیح می دهند برای هر دیوار رنگ متفاوت و یا کاغذ دیواری با طرح های متفاوت را اعمال کنند. کسانی هم که سالن پذیرایی کوچکی دارند سعی می کنند از رنگ های روشنی که سبب بزرگتر دیده شدن فضا می شوند ، استفاده نمایند. برای سالن پذیرایی رنگ سفید، یخی، استخوانی و گاهی آبی کمرنگ بیشترین کاربرد را دارد . معمولاً برای کاغذ دیواری نیز از رنگ های روشن که بیشتر طرح دار با گل های برجسته هستند مثل رنگ طلایی استفاده می شود. می توان دیوار را با یک رنگ و ستون ها یا قاب را با رنگی دیگر تزئین کرد . استفاده از رنگ های خنثی نیز می تواند حس آرامش و راحتی را القاء کنند . مثل ترکیب رنگ های سیر و روشن با رنگ گرم. پرده هایی که در سالن پذیرایی بکار می روند معمولاً بلند و دارای یال هایی در کناره جهت زیبایی بیشتر هستند .

مبلمان اسپرت طرفداران زیادی دارند و دلیل آن هم ویژگیهای منحصربهفرد و کارآمد بودن آن است. این مبلمان مناسب کسانی است که راحتی را به فرم ترجیح میدهند. طرفدار سطوح صاف و ساده، استفاده محدود از رنگ هستند. مبل اسپرت معمولا ارتفاع کمتری نسبت به دیگر سبکهای مبلمان دارد و از این منظر مبلمان اسپرت برای خانوادههایی که فرزند کوچک دارند مناسبترند. مبلمان اسپرت در هر نوع محیطی و با هر مقدار فضایی قابل چیدمان است. اولین اصل مورد نظر طراحان مبلمان اسپرت، کاربردی بودن این مبلمان است، البته که جنبههای زیباییشناختی نیز با توجه به سلیقه انسان معاصر در درجه دوم اهمیت قرار دارند. به این صورت مبلمان اسپرت به تمام نیازهای مصرفکنندگان پاسخ میدهد. مبلمان اسپرت، تاریخ انقضا ندارند. این مبلمان هرگز قدیمی نمیشوند. طراحی این مبلمان طوری است که برای هر نوع محیطی و هر زمانی قابل استفاده است. مبلمان اسپرت,؛ مبلمانی ارگونومیک است. وقتی قرار است برای ساعات طولانی روی مبلمان یا صندلیهایمان بنشینیم، داشتن استانداردهای لازم و ارگونومیک بودن آنها اهمیت بیشتری پیدا میکند.

رنگ های اصلی کاربردی در این سبک مشکی، طلایی، زرد و قرمزهستند. هنر مصری سبک هنر توصیفی است. خدای مات، آنوبوس، خپری (سوسک بالدار)، آمن، وجت، ایارت، اوروبوروس، بست، کانوپیک، اوبلسیک. در دکوراسیون مصری وجود طاقچه هایی پر از اشیاء تزئینی و مجسمه و… دردل دیوار ها جلوه خاصی به این سبک بخشیده است. رنگ در این سبک یکی از اساسی ترین عنصرهاست. مجله دکوراسیون بست فرنیچر همه چیز با رنگ معنی خودشان را پیدا می کنند. استفاده از تزئینات کوچک مانند قلیان، شطرنج، چهل تکه های زردوزی شده، وجود مندیر (معبد خانگی)، وجود نقاشی ها و مجسمه های فیل (الهه ثروت). رنگ های زرد و قرمز و پرده های با شکوه از خصوصیات بارز این سبک هستند. این سبک طرفدار نشاط، سرزندگی و دلفریبی است. سبک فرانسوی ترکیبی از دو سبک روستیک و سلطنتی است. رنگ های قرمز، طلایی، آبی و سبز در این زیاد به چشم می خورد. دیوارها اغلب به رنگ سفید روشن رنگ آمیزی می شوند تا علاوه بر روشنی فضا جلوه ای خاص به وسایل ببخشد.

آبی اولترامارین و سفید، در این سبک حتماً باید به مقدار زیاد وجود داشته باشد. بیشتر سعی کنید رنگ زمینه را سفید و سایر المانها را به رنگ آبی انتخاب کنید. کاشی و آجر دو گزینهای هستند که باید به طور دقیق در طراحی جای بگیرند. المانهای محیطی مانند مبلها و میزها وصندلیها معمولاً از انواعی که به شکل منحنی هستند، انتخاب میشوند. هم ساده است و هم پر ابهت! به نظر میرسد این سبک ترکیبی از تضادهاست! برای دیوارها بیشتر از رنگ کرم استفاده میشود. مبلها میتوانند از جنس چوب و رویه چرمی انتخاب بشوند. تابلوهای رنگ روغن هم در این سبک جایگاه ویژه دارند. معمولاً یک میز ناهار خوری به شکل دایره در آن حتماً دیده میشود. این مورد به فرهنگ مردمان کشور اسپانیا باز میگردد که از دور هم جمع شدن و هم صحبتی با هم بسیار لذت میبرند. اجرای دکوراسیون به سبک چینی ارتباطی تنگاتنگ با رعایت اصول فنگ شویی دارد. انرژی و طبیعت در کمال سادگی و نظم با هم در تعادل هستند.

خانه های سنتی اغلب دارای چوب تیره، با جزئیات فراوان، پالت رنگی غنی و انواع بافت و خطوط منحنی هستند. مبلمان در این سبک، دارای جزئیات فراوان است. همچنین، پارچه های مجلل و تزیین شده، از جنس مخمل و ابریشم با طرح های ترمه و نقوش گلدار هستند. بسیاری از طرح های سنتی تحت تاثیر عمق، لایه بندی و حالت چند بعدی قرار دارند. به عبارت دیگر، این سبک دارای پارچه های پر چین است. سبک انتقالی، یک سبک بسیار محبوب است. زیرا جزئیات خود را از تلفیق طراحی سنتی و مدرن وام گرفته است. شما می توانید این روند را به ویژه برای مناطقی که نمی خواهید یک سبک واحد بر آن تسلط داشته باشد ترجیح دهید. این گذار، دارای حس تعادل، جذابیت و تنوع است. در دکوراسیون انتقالی از موادی مانند فولاد و شیشه استفاده میشود. شما میتوانید آنها را با مبلمان مخمل، طرح ترمه و بته جقه تلفیق کنید.

  1. نورپردازی محیط
  2. مبل ال تختخواب شو
  3. پایپون و ست کردن آن با لباسهای مختلف
  4. ایجاد بافت روستایی و حسسادگی،

فضاهای باز و پر نور که حالتی آرامش بخش و جذاب دارن، دیوارهای سفید، آینه های بزرگ و منسوجات محلی، از جمله ویژگی های این سبک هستن. معمولا سبک اسکاندیناوی یه سبک تمیزه که توی اون بافت ها یکدست هستن، خطوط صاف و مرتبن و شلوغی چندانی توی فضا وجود نداره. یکی از زیباترین سبک های طراحی داخلی، شبی شیک هست که در قرن ۱۸ میلادی شروع شد و به سبک دوست داشتنی امروزی تبدیل شده. شبی شیک یه سبک طراحیه که کاملا زنونه س و در اون، مبلمان نقش مهمی رو ایفا می کنن. مدل آشپزخانه بدون اپن مبلمان ها معمولا حالتی کلاسیک دارن و احساس نرم و لطیف بودن رو منتقل می کنن. در این سبک معمولا از پالت های رنگی با رنگ های سرد مثل آبی روشن و صورتی ملایم استفاده میشه. معمولا الگوهای گل هم روی دیوارها و کف خانه دیده میشن. شبی شیک حالتی پرشکوه و پر زرق و برق داره که با لوسترهای کریستالی به اوج خودش میرسه.