قیمت هود توکار کن

Category: خبر های امروز

هود کن توکار

معرفی هود مخفی کن

اگر به دنبال خرید هود مخفی ایرانی هستید خرید هود مخفی کن  را در اولویت قرار دهید. شرکت کن در سال 1350 تولید لوازم آشپزخانه را در شهرک تهران آغاز کرد. محصولات شرکت کن شامل اجاق گاز، فر، سینک و هود مخفی کن است. تولیدات هود کن در فروشگاههای با نماد اعتماد الکترونیک مانند سایت کالا118 و اسنپ کالا با قیمت مناسب به فروش می رسد. هود مخفی کن وهود مورب کن ظاهر متفاوتی دارد و نصب آن نیز متفاوت است. هود مخفی کن برای نصب باید داخل کابینت قرار گیرد ولی هود مورب کن نیازی به کابینت ندارد و به دیوار متصل می شود. هود مخفی به رنگ مشکی،‌ سفید و استیل تولید شده است.

قیمت هود کن

مقایسه هود مخفی کن با هود داتیس

اگر به دنبال کیفیت برتر هستید خرید هود مخفی کن را جزو اولویت های هود آشپزخانه قرار دهید با اینکه هود کن ایرانی هست ولی از بسیاری از هود های موجود در بازار ایرانی و خارجی بهتر است و قیمت ارزان تری دارد و خرید هود مخفی کن را باید در اولویت قرار دهید.

خرید اینترنتی هود مخفی کن آشپزخانه

خرید هود مخفی کن به صورت اینترنتی از اسنپ کالا خیلی راحتر از سایت های دیگر است و قیمت این سایت با بیشترین تخفیف می باشد و نمایندگی رسمی فروش کن می باشد.

معرفی انواع هود آشپزخانه کن

هود آشپزخانه کن از نظر شکل ظاهری و روش نصب به سه نوع تقسیم می شود:

هود کن شومینه

هود کن مورب

هود کن مخفی داتیس

 خرید هود مخفی کن

مشخصات فنی هود مخفی کن چیست؟

قیمت هود توکار کن  به نسبت اکثر هود های خارجی ارزان تر است ولی از لحاظ مشخصات فنی می توان هود مخفی کن را جزو بهترین هود مخفی های ایرانی نامید. توجه به مشخصات هود مخفی کن  پیش از خرید اهمیت بسیاری دارد. مشخصاتی مانند فیلتر، موتور، صدا و قدرت مکش هود مخفی کن  را در اولویت بررسی قرار دهید.

موتور هود مخفی کن 

 

موتور هود مخفی کن از نوع فلزی است و ۴ دور قدرت دارد. به این معنی که شما می توانید از کلید ۱ تا ۴ هود مخفی کن  برای تنظیم سرعت موتور استفاده کنید.

فیلتر هود مخفی کن  از چه نوعی است؟

در مدل های تولید شده توسط هود مخفی کن  از فیلتر آلومینیومی با کیفیت بالا استفاده می شود.

قدرت مکش هود مخفی کن  چقدر است؟

این هود مخفی کن  قدرت مکش بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب دارد و به خوبی قادر به تصفیه هوا می باشد.

صدای هود مخفی کن

برخی مدل های هود مخفی کن  دارای صدای زیادی هستند اما هود مخفی کن  صدای بسیار کمی دارد و در دسته مدل های هود مخفی کن  بی صدای موجود در بازار است. صدای این هود مخفی کن  بین ۴۵ تا ۶۰ دسی بل است.

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که زمان زیادی از روز در آن صرف می شود. طبخ یک غذای خوشمزه برای خانواده باعث ایجاد بوی روغن، ‌رطوبت و دود خواهد شد.

به گزارش فردا الفبا ، آشپزخانه یکی از مکان هایی است که زمان زیادی از روز در آن صرف می شود. طبخ یک غذای خوشمزه برای خانواده باعث ایجاد بوی روغن، ‌رطوبت و دود خواهد شد؛ داشتن یک سیستم مناسب برای تهویه هوای آشپزخانه لزوم خرید یک هود خوب احساس می شود. یک هود مخفی مناسب و باکیفیت می تواند ذرات چربی را به خوبی جذب کند و از پخش بوی روغن و غذا درون آشپزخانه جلوگیری نماید.

قیمت هود توکار کن

طراحی هود مخفی کن و سایر برند ها

طراحی مدل های هود مخفی های موجود در بازار با توجه به طراحی آشپزخانه و اینکه چه مقداری مصرف دارید متفاوت است. هر شخصی می تواند با توجه به نیازی که دارد یکی از مدل های هود مخفی کن  را خریداری نماید. شرکت های ایرانی بهترین و متنوع ترین مدل های هود مخفی کن را تولید و روانه بازار کرده اند.

هود مخفی کن 

برای خرید هود مخفی خوب چه کاری باید انجام دهیم؟

 انتخاب و خرید یک هود مخفی تصمیم مهمی است؛ زیرا خرید هود مخفی مناسب باعث می شود تا سالها از خرید هود جدید بی نیاز باشید. علاوه بر این هود مخفی کن  با مکش خوب و قوی بهتر می تواند تهویه هوا را انجام دهد. برای اینکه یک هود مخفی خوب بخرید باید اطلاعات کافی در مورد مدل های مختلف هود مخفی کن داشته باشید و همچنین خصوصیات یک هود مخفی کن  خوب را نیز بدانید. مواردی که باید هنگام خرید هود مخفی کن  در نظر داشته باشید را در اینجا بخوانید.

خصوصیات هود مخفی عالی برای آشپزخانه

فیلتر هود مخفی کن در اغلب هود مخفی کن  ها از فیلتر‌ آلومینیومی برای جذب روغن و دود استفاده می شود. این مدل از هود مخفی کن  دارای یک خروجی به بیرون است و هوای آشپزخانه را به محیط بیرون منزل هدایت می کند. مدل هایی دیگر از هود مخفی کن  نیز وجود دارد که فاقد خروجی هستند، در این مدل ها از فیلتر ذغالی برای جذب هوا استفاده می شود. این فیلترها هوا را پس از تصفیه مجددا به آشپزخانه بر میگرداند؛ قابل شستشو نیستند و باید هر چند ماه یکبار آن را تعویض نمایید.

قیمت هود کن توکار

قیمت هود توکار کن در رنج حدودی 2.000.000 تومان الی 3.000.000 تومان در نوسان است و نسبت به هود های توکار خارجی بسیار ارزان قیمت است در مدل های هود مخفی کن هوشمند زمان تعویض فیلتر به شما یادآوری خواهد شد.

می توان گفت استفاده از هود مخفی کن  با فیلتر کربنی هزینه بیشتری دارد اما برای آشپزخانه هایی که خروجی ندارند این فیلتر بسیار مناسب است. هود مخفی کن و اخوان جزو بهترین مدل های هود مخفی ایرانی با قدرت مکش خوب است.

فروش هود مخفی توکار کن

هود توکار برای آشپزخانه های مدرن مناسب است. برای داشتن کابینت یکپارچه نیاز به استفاده از هود مخفی دارید، این هود درون کابینت نصب می شود و هیچ نمایی از هود قابل مشاهده نیست. قیمت هود مخفی نیز در بازار با توجه به قیمت دلار بالا پایین می شود ولی هود مخفی کن نسبت به هود های ارزان قیمت نیز مکش خوبی دارد و گزینه مناسبی برای خرید است. اکنون با انواع هود و امکانات یک هود خوب آشنا شده اید، می توانید با این اطلاعات هود بهتری انتخاب و خریداری نمایید. هنگام خرید به خدمات پس از فروش، گارانتی و روش نصب هود نیز توجه کنید. شرکت های تولید کننده ایرانی خدمات نصب هود در منزل را توسط کارشناس آموزش دیده انجام می دهند. پس از نصب هود، گارانتی آن نیز فعال می شود.