قیمت تیرآهن بال پهن در اصفهان

Category: خبر های امروز

لیست معایب پل های تیرآهن

1. هیچ پشتیبانی داخلی برای پل های تیرچه وجود ندارد.

قیمت تیرآهن بزرگراه Lake Pontchartrain یک اتصال ثابت از دو پل موازی است که از دریاچه در جنوب لوئیزیانا عبور می کنند. انتهای شمالی سازه در مندویل واقع شده است ، در حالی که انتهای جنوبی آن در متایری واقع شده است. از سال 1969 ، این پل (که تقریباً 24 مایل طول دارد) به عنوان طولانی ترین پل مداوم بر روی آب در جهان ثبت شده است. وزن میز کار توسط بیش از 9500 ستون بتونی تحمل می شود.

اگرچه پل های تیر می توانند به گونه ای ساخته شوند که بتوانند طول بسیار زیادی را تحمل کنند ، اما بیشتر آنها برای دهانه های کوتاه استفاده می شود زیرا هیچ پشتیبانی داخلی برای سازه وجود ندارد. فقط اسکله ها کار می کنند تا از تنش هایی که ترافیک مسافران ایجاد می کند ، خلاص شوند. اندازه کل اکثر آنها 250 فوت یا کمتر است. خرید تیرآهن

2. محدودیت های دهانه برای پل های تیرچه وجود دارد.

فقط هنگام استفاده از طرح پل تیر می توانید از فضای مشخصی عبور کنید زیرا به پشتیبانی ستون مداوم نیاز دارد. اگرچه می توانید از مواد طبیعی استفاده کنید و این گزینه مقاومت بالایی در برابر نیروهای خمش دارد ، اما به ندرت یک دهانه بیش از 250 فوت با این گزینه پیدا خواهید کرد. اگر از چندین دهانه همراه با هزاران پیلینگ استفاده کنید می توانید به یک طول نامحدود بروید ، اما این کار در جوامعی که به طور مکرر دچار حوادث شدید آب و هوایی می شوند امکان پذیر نیست.

قیمت تیرآهن اگر چندین تیر را برای ایجاد دهانه طولانی به زنجیر بکشید ، زمان ساخت پروژه را نیز افزایش می دهید. کار هنوز سریعتر از سایر گزینه های طراحی پیش خواهد رفت ، اما با توجه به طول طولانی تر ، این یک مزیت است با محدودیت های شدید.

3. پل های تیرچه گاهی اوقات با افزایش سن می توانند آویزان شوند.

ضعف در طراحی پل تیر این است که به دلیل عبور ترافیک از بالای عرشه ، هیچگونه انتقال وزنی ایجاد نمی کند. اگر باید وزنی دریافت کند که در محل قرارگیری آن در یک منطقه خاص از پل سازگار باشد ، مکانیسم های پشتیبانی می توانند شروع به کمانش کنند.  خرید تیرآهن افتادگی همچنان بدتر می شود مگر اینکه مداخلات نگهداری اتفاق بیفتد. به همین دلیل برخی از محدودیت های وزنی را روی پل های کوچک در جوامع روستایی مشاهده خواهید کرد. درصورتی که یک پل شاهد کاهش پشتیبانی در همان زمان عبور ترافیک سنگین وسایل نقلیه از سطح بالابر باشد ، ممکن است یک پل واقعاً خراب شود.

4- ارزش زیبایی شناختی کمی وجود دارد که بتوان با یک پل تیرآهن در نظر گرفت.

پل تیرآهنی استاندارد کمی شبیه یک میز است. شما عرشه را در بالا ، تکیه گاه های زیر و پایه هایی دارید که برای تحمل وزن کار می کنند.  قیمت تیرآهن بسیاری از آنها به دلیل تنش هایی که در چنین مکانی قرار دارند ، در سطح وسیعی در سطح آب پایین می مانند. به سرعت خواهید فهمید که از نظر معماری هیچ چیز جذابی وجود ندارد زیرا این طرح مانند هر جاده دیگری به نظر می رسد. اگر می خواهید چیزی متمایز ایجاد کنید که به عنوان یک نقطه عطف برای جامعه تبدیل شود ، گزینه دیگری غیر از این مناسب تر است.

5- قیمت فولاد اغلب مزایای قیمتی را که ممکن است وجود داشته باشد ، تعیین می کند.

زمان هایی وجود دارد که ساخت پل تیر به دلیل وجود تعرفه های فولاد ، کمبود واردات و سایر عوامل بازار که قیمت مواد ساختمانی را افزایش می دهد ، نسبت به سایر گزینه ها گران است. برخی از جوامع ممکن است تصمیم بگیرند که در تأیید نهایی پل منتظر بمانند زیرا تغییر در هزینه ها ممکن است در بعضی از سالها به 25٪ برسد. از آنجا که برای انجام کار به مقاومت این فلز نیاز دارید ، ممکن است دریابید که معایب هزینه های این پروژه از مزایای احتمالی آن بیشتر است.

6. پل های تیرآهن می توانند در طول زندگی خود مقدار قابل توجهی فرسودگی را تجربه کنند.

طول عمر بیشتر پل های تیرچه ای 50 سال یا کمتر است. حتی وقتی از بتن مسلح و فولاد برای پل استفاده می کنید ، دهانه ای که ترافیک سنگینی را دریافت می کند ممکن است فقط 25 سال عمر کند. اگر یک پل ساده با مواد طبیعی برای تردد عابر پیاده ایجاد کنید ، قیمت تیرآهن ممکن است 5-10 سال عمر داشته باشید. تعمیر و نگهداری مداوم می تواند بعضی اوقات قابلیت استفاده آنها را افزایش دهد ، اما در نهایت هزینه ها اضافه می شوند.

اگرچه این یک پل تیر نیست ، اما ساخت پل Deception Pass در سال 1935 جزیره Whidbey ، WA را به جزیره Fidalgo در سراسر جزیره Pass متصل کرد. تقریباً 1600 تن فولاد برای ساخت تهیه شده است. هنگامی که خدمه مجبور شدند پل را رنگ آمیزی کنند ، هزینه انجام آن کار بیشتر از هزینه ساخت پل بود. پل های تیرآهن با شرایط مشابهی روبرو می شوند.

7. پل های تیرآهن انعطاف پذیری زیادی ندارند.

طراحی پل تیر به منظور تهیه یک عرشه ایمن برای عبور از یک دهانه و نه چیز دیگر است. در صورت نیاز به رسیدگی به شرایط چالش برانگیز جو در محل استقرار ، گزینه های محدودی در دسترس مهندسان است. اگر بادهای جانبی شدیدی وجود داشته باشد که سازه را به طور مداوم تحت تأثیر قرار می دهد ، از این فشار محافظت از ترافیک یا عرشه وجود ندارد. هزینه های نگهداری مداوم شما در آن شرایط به دلیل افزایش سطح سایش بسیار بیشتر خواهد شد.

انعطاف پذیری بخشی از طراحی پل تیر نیست. اگرچه در سختی آن یک مزیت وجود دارد ، اما این مسئله ممکن است در برخی از موقعیت های جغرافیایی معایب خاصی ایجاد کند.

8- در مقایسه با سایر طرح ها ، می توانید هزینه بیشتری برای هزینه های نگهداری و تعمیر با پل های تیرچه صرف کنید.

قیمت تیرآهن  پل های تیر از نظر ساخت و ساز اولیه بسیار مقرون به صرفه هستند. بوستون یکی از گرانترین جاده های جهان را دارد که برای تکمیل ساخت 1 میلیارد دلار در هر مایل پرداخت می کند. هنگامی که سیاتل به روزرسانی اخیر در Viaduct Alaskan Way را آغاز کرد ، هزینه بیش از 180 میلیون دلار در هر مایل بود. استفاده از فولاد و بتن برای تشکیل سازه می تواند تا حدودی هزینه ها را کاهش دهد ، اما وقتی پل ها و هزینه های راه کنار هم قرار می گیرند ، با این وجود بیش از 1 میلیون دلار در هر مایل است. صرفه جویی در هزینه تا حدی اتفاق می افتد به این دلیل که تقریباً تمام پل های روگذر روی یک بزرگراه پل های تیرآهن هستند.

9. عرض دهانه عرشه با یک پل تیر محدود می شود.

بیشتر پل های تیرآهن به دلیل محدودیت های اندازه و قدرت از دو خط ترافیکی پشتیبانی می کنند. به همین دلیل بزرگراه Lake Pontchartrain از نظر فنی دو پل است که به موازات یکدیگر قرار دارند. طراحی به معنای نگه داشتن مقدار مشخصی از وزن ترافیک است و نه بیشتر. اگر نیاز به پشتیبانی از چهار خط ترافیک دارید ، هنوز طرح پل مضاعف را برای گذرگاه ها مشاهده خواهید کرد. تنها تفاوت این است که واحد به جای اینکه در کنار یکدیگر اجرا شود ، کنار هم قرار گرفته است.

اگرچه ساخت دو پل تیرآهن هنوز ارزان تر از یک دهانه طولانی با طراحی متفاوت است که می تواند وزن برابر را تحمل کند ، اما در هنگام انتخاب گزینه تیر تیر ، ملاحظات اندازه و جایگاه بیشتری برای ارزیابی وجود دارد. خرید تیرآهن

10. گزینه های جانمایی محدودی برای پل های تیرآهن وجود دارد.

بیشتر پل های تیرچه دهانه های کوتاه را پوشش می دهند زیرا این امر تعداد پایه ها ، ستون ها و تکیه گاه هایی را که برای حمایت از سازه ضروری هستند ، محدود می کند. قیمت تیرآهن بیشتر آنها از آبراه های کوچک قابل عبور ، بزرگراه ها یا موانع طبیعی عبور می کنند. پروژه های ساختمانی مانند بزرگراه دریاچه Pontchartrain بیشتر از قاعده مستثنی هستند. از آنجا که برای ترافیکی که از زیر پل عبور می کند انعطاف پذیری وجود ندارد ، این طرح معمولاً برای دهانه های طولانی تر از آب که حداقل تردد قایق ضروری است محفوظ است.

تنها گزینه دیگر شما ساخت یک پل شیب دار با یک قاب سخت مانند پل Eshima Ohashi است که Matsue و Sakaiminato را بر روی دریاچه Nakaumi در ژاپن متصل می کند.