سنا برای تأیید نامزد والد فدرال ترامپ حرکت می کند ، اما نامزدی شلتون احتمالاً به بن بست می رسد

Category: خبر های امروز

به نظر می رسد تلاش جمهوری خواهان سنا برای تأیید جودی شلتون به عنوان فرماندار فدرال رزرو اکنون پس از نشستن یک سناتور جدید دموکرات ، با رد آرا needed مورد نیاز برای تصویب رئیس جمهور ترامپ ، بعید به نظر می رسد.

سنا روز چهارشنبه رأی داد و تأیید یکی دیگر از نامزدهای بانک فدرال آقای ترامپ ، کریستوفر والر ، مدیر تحقیقات در بانک فدرال رزرو سنت لوئیس را اعلام کرد. مجلس سنا قبل از رای تأیید آقای والر که احتمالاً روز پنجشنبه اتفاق می افتد ، 50-45 رأی داد تا مانع نهایی رویه را پاک کند.

آقای والر ، که دوره وی تا ژانویه 2030 ادامه دارد ، امسال به عنوان مقام خود در فدرال سنت لوئیس در جلسات کمیته بازار آزاد فدرال شرکت کرده است. وی پیش از پیوستن به بانک فدرال منطقه در سال 2009 ریاست گروه اقتصاد دانشگاه نوتردام را بر عهده داشت.

روز چهارشنبه هنگامی که سناتور مارک کلی (D. ، آریزاز) پس از پیروزی در انتخابات ویژه 3 نوامبر ، پیروزی در برابر سناتور جمهوری خواه مارتا مک سالی ، سوگند یاد کرد ، اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا به 52-48 کاهش یافت.

سه جمهوری خواه با معرفی خانم شلتون مخالف هستند. اگر آقای کلی با همه دموکرات ها و مستقل های مجلس سنا که مخالف هستند رأی دهد ، تا زمانی که همه 51 قانونگذار مخالف بتوانند رأی دهند ، از حمایت لازم برای تأیید برخوردار نخواهد بود.