سالن عقد فضای باز روف گاردن در تهران – تشریفینو

Category: خبر های امروز

حتی سفره عقدی که در برگزاری این مراسم به اصطلاح عقد آریایی چیدمان شده و برای جشن عروسی و عقد در نظر گرفته میشود، هیچ شباهتی از هیچ منظری با سفره گواه گیری ازدواجهای ایرانیان باستان نداشته و حتی میتوان گفت با توجه به چیدمانهای مدرنی که امروزه در آن صورت میگیرد ماهیتش کاملا در تضاد با برگزاری نسخه اصلی از عقد آریایی است. برای اینکه سفره عقد خلاقانه و زیبایی بچینید حتما نیازی به فضای باز، بزرگ و وسیعی نیست و در باغ تالارها صرفا فضای بیشتری دارید و میتواند در چیدن آن تاثیرگذار باشد؛ اما خب نمیتوان گفت به طور قطع برای چیدن سفره عقدی زیبا و جذاب باید آن را در فضایی باز بچینید.

برخلاف تالارهایی با فضای بسته و محدود، باغتالارها با فضایی باز و بزرگ میتوانند تاثیر بسیار زیادی در پذیرایی از میهمانان شما بگذارند؛ پرسنل از حداکثر فضا بهره میگیرند و همچنین در امور دیگر میتوانند به خوبی خدمترسانی داشته باشند. امروزه با توجه به بیشتر شدن عقد ها و عروسی ها، سالن های عقد افزایش بسیار زیادی داشته اند و از نظر کیفیتی نیز پیشرفت بسیار زیادی کرده اند به طوری که هم اکنون پیدا کردن یک سالن عقد شیک کار چندان سختی نیست. یکی از مسائلی که در برگزاری جشن عقد بسیار حائز اهمیت است، نورپردازی می باشد. در واقع در این مراسم هیچ اتفاق خاصی صورت نمیگیرد و هیچ یک از مراسمها و رسوماتی که در دوره زرتشت و ایرانیان باستان بود در حین برگزاری آن انجام نمیشود.

تشریفات پل با برگزاری مراسم عقد در بهترین سالن اجتماعات و بهترین سالن های عقد روباز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. زیبایی و شیک بودن یکی از نکات ضروری است که سالن عقد باید دارا باشد. پس حتما قبل از مراسم با عاقد خود ملاقات کنید و با او به صحبت بنشینید. پس حتما علاوه بر موقعیت دسترسی و ظرفیت سالن، به دیزاین سالن به خصوص جایگاه عروس و داماد و سفره عقد توجه ویژه ای داشته باشید. از آن جایی که شروع زندگی مشترکتان توسط فرد دیگری به نام عاقد شکل می گیرد، اهمیت زیادی دارد که عاقد خوش برخورد و خوش رو باشد ئا استرس ناشی از ورود به یک زندگی جدید را از دل عروس و داماد و خانواده هایشان دور کند.

حال اینکه متن مراسم عقد آریایی که این روزها بین مردم رواج پیدا کرده و همچنین توجه بسیاری از عروس و دامادها و زوجهای جوانی را که از تاریخ اطلاعات کمی دارند را جلب کرده است، کاملا ساختار و همچنین لغتها و واژههای به کار رفته در آن امروزی است و هیچ ریشهی تاریخی و وجه تشابهی با لغات و واژههای رایج در ایران باستان ندارد. مرد و زن یا وکیل آنها که صیغه را می خوانند قصد انشاء داشته باشند یعنی اگر خود مرد و زن صیغه را می خوانند، زن به گفتن «زوجتک نفسی» قصدش این باشد که خود را زن او قرار دهد و مرد به گفتن «قبلت التزویج» زن بودن او را برای خود قبول نماید، و اگر وکیل مرد و زن صیغه را می خوانند، به گفتن «زوجت و قبلت» قصدشان این باشد که مرد و زنی آنان را وکیل کرده اند، زن و سالن عقد لاکچری پاسداران شوهر شوند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سالن عقد چهاردانگه ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.