رئیس جدید بارنز و نوبل سعی می کند زنجیره ای را نجات دهد – و کتاب فروشی سنتی

Category: خبر های امروز

یک سال پیش ، جان رادفورد کنترل کمی در انتخاب کتاب در فروشگاه بارنز و نوبل داشت که وی در آیداهو فالز ، آیداهو مدیریت می کند. مدیران در نیویورک تصمیم گرفتند که کدام عناوین را به خود اختصاص دهند. انتظار می رود فروشگاه های 600 دلاری خرده فروش از این طرح پیروی کنند.

آقای رادفورد مجبور بود ده ها کتاب جیمز پترسون و جان گریشام را تهیه کند ، حتی اگر تقاضای محلی آنچنانی نبود. غالباً ، او مجبور است پس از چند ماه تقریباً نیمی از موجودی کالا را پس دهد.

این روزها ، او کسی است که عکسها را صدا می کند.

بارنز و نوبل Inc به رهبری رئیس اجرایی جیمز داونت ، از استراتژی دو دهه پیش که آن را به عنوان یک کتاب فروش جهانی تبدیل کرده است- یکنواختی که برای ایجاد صرفه اقتصادی و ساده کردن تجربه خرید طراحی شده است ، کنار می رود. در عوض ، این شرکت به مدیران فروشگاه ها این توانایی را می دهد تا قفسه های خود را بر اساس سلیقه محلی درست کنند.

در ماه های اخیر ، آقای Daunt تعداد کارمندان سابقاً قدرتمند خود را که بر گروه های بزرگی از فروشگاه ها نظارت می کردند و تقریبا نیمی از خریداران کتاب مستقر در نیویورک این شرکت را از کار برکنار کرد ، طعم سازهای قدرتمندی که تصمیم می گرفتند عناوین فروشگاه ها را داشته باشند. وی در طی این روند ، روابط دهه های طولانی خود را با ناشرانی که برای قرار دادن کتاب هایشان در فروشگاه ها هزینه پرداخت می کردند ، قطع کرده است.