بیل گروس ، بنیانگذار شرکت پیمکو ، درخواست عمومی برای حل اختلاف با همسایه را ارائه می دهد

Category: خبر های امروز

بیل گروس ، بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه گذاری اقیانوس آرام ، پیشنهاد داد که با اهدای هزینه های قانونی پیش بینی شده به امور خیریه ، اختلاف حقوقی با همسایه اورنج ، کالیفرنیا ، را حل کند.

آقای گروس ، یک سرمایه گذار بازنشسته اوراق قرضه با سابقه درگیری حرفه ای ، و همسایه لاگونا بیچ ، مارک توفیق ، در مورد یک نصب هنری که آقای گروس در حیاط خانه خود نگهداری می کند اختلاف نظر دارند. آقای توفیق با استدلال این قطعه ، تا حدودی جلوی دید وی از اقیانوس آرام را گرفت و به این شهر شکایتی ارائه داد.

با توجه به دادخواست آقای توفیق ، آقای گروس با پخش مکرر آهنگ مضمون به “جزیره Gilligan” پاسخ داد تا همسایگان خود را آزار دهد. آقای گروس نیز شکایت کرده و آقای توفیق را به آزار و اذیت و حریم شخصی متهم کرده است.

روز دوشنبه ، آقای گروس در نامه ای سرگشاده به آقای توفیق ، پیشنهاد کرد که اختلافات خود را حل کنند و موافقت کنند آنچه را که انتظار دارند با پرداخت هزینه های حقوقی پرداخت کنند ، به “خیریه هایی که در این شرایط ضروری کمک های ضروری می کنند” اهدا کنند.

جنیفر کلر ، وکیل آقای توفیق ، پیشنهاد آقای گروس را به عنوان آخرین تلاش قبل از حضور در دادگاه عالی کالیفرنیا ، که قرار است اوایل این هفته در جلسه دادرسی ناشی از دستورات منع دوئل شهادت دهد ، رد کرد. یک قاضی در حال بررسی این است که دستورات موقت را دائمی کند یا خیر