بانک دولتی چین فروش اوراق دیجیتال را متوقف می کند که مورد بررسی دقیق قرار می گرفت

Category: خبر های امروز

یکی از بزرگترین بانک های چین ، اولین برنامه ریزی شده اوراق قرضه دیجیتال در صرافی در خارج از کشور را متوقف کرد ، کمی قبل از اینکه معامله امنیت از 13 نوامبر آغاز شود.

شرکت ساختمانی چین پس از نقش این بانک در این معامله و نحوه بررسی سرمایه گذاران برای تجارت اوراق بهادار ، تصمیم گرفت تا پیش از فروش 3 میلیارد دلار بدهی کوتاه مدت در لابوان ، یک مرکز مالی خارج از کشور در مالزی ، اقدام نکند. در چین.

قرار بود این اوراق قرضه مبتنی بر بلاکچین ، اولین نوع از این نوع ، در بورس Fusang ، بورس اوراق بهادار دیجیتال ، وارد شود. صرافی در اوایل ماه جاری گفته بود که سرمایه گذاران کوچک و بزرگ می توانند با پرداخت پول نقد یا بیت کوین ، این اوراق را با قیمت کمتر از 100 دلار خریداری کنند.

طبق طرح قبلی ، وجوه حاصل از فروش اوراق قرضه ، که همگی به دلار آمریکا هستند ، در شعبه Labuan بانک ساخت چین واریز می شود. دارندگان اوراق قرضه سود سالانه Libor به علاوه 50 واحد پایه ، یا تقریباً 0.75٪ ، به میزان قابل توجهی بالاتر از نرخ کوتاه مدت سپرده های بانکی کسب می کنند.

صرافی Fusang روز دوشنبه گفت که توسط واحدی از بانک ساخت و ساز چین مطلع شده است که طرح لیست پس گرفته شده است. شعبه ای از بانک دولتی چین تنظیم کننده اصلی و حامی لیست اوراق قرضه بود که توسط یک وسیله نقلیه مخصوص منظور می شد.