استیوی نیکس در کاتالوگ ترانه سرایی سهام فروخت

Category: خبر های امروز

استیوی نیکس اواخر ماه گذشته معامله ای را برای فروش اکثر سهام کاتالوگ انتشاراتی خود ، در پاشنه “رویاها” ساخته فلیت وود مک ، که برای اولین بار از سال 1977 در جدول بیلبورد قرار دارد ، بسته کرد.

ناشر موسیقی Primary Wave با توجه به آشنایی افراد با این قرارداد ، 80٪ حق چاپ را خریداری کرده است که ارزش آن حدود 100 میلیون دلار است.

این معامله ، که شامل “Edge of Seventeen” ، “Rhiannon” و “Landslide” است ، ارزش اوج گیری موسیقی در دوره پخش را برجسته می کند. فروش خانم نیکس همزمان است با صدای هیاهوی اخیر “رویاها” که توسط یک فیلم ویروسی TikTok از مردی که در حال اسکیت بورد در حالی که به تک آهنگ شماره 1 سابق Fleetwood Mac گوش می داد ، دامن زد. این آهنگ که توسط خانم نیکز نوشته شده است ، در ماه اکتبر در رتبه 21 بیلبورد داغ 100 قرار گرفت و بهترین هفته پخش های جریانی خود را با ثبت نام و فروش فروش در ایالات متحده ثبت کرد.

به گفته ناشر ، خانم نیکس و Primary Wave قصد دارند در زمینه بازاریابی ، مارک تجاری و استراتژی های دیجیتال شریک شوند تا درآمد بیشتری از فروشگاه خود کسب کنند. رسانه های موسیقی در گوشه های جدید دنیای دیجیتال از بازی های ویدیویی گرفته تا رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات در حال افزایش هستند.

طی پنج سال گذشته ، با افزایش درآمد از جریان موسیقی ، داشتن حقوق موسیقی ارزش بیشتری پیدا کرده است. ویواندی SA اواخر سال گذشته 10 درصد سهام گروه موسیقی جهانی را به غول اینترنت چینی Tencent Holdings Ltd. به قیمت 3 میلیارد یورو معادل 3.37 میلیارد دلار فروخت و بزرگترین شرکت موسیقی جهان را بیش از 33 میلیارد دلار ارزیابی کرد. شرکت سرمایه گذاری Shamrock Capital Advisors LLC مستقر در لس آنجلس اخیراً کاتالوگ ضبط اولیه تیلور سوئیفت را با بیش از 300 میلیون دلار خریداری کرده است – درمورد آنچه مدیر استعداد مشهور اسکوتر براون Ithaca Holdings LLC برای کل برچسب سابق خانم سوئیفت ، Big Machine Label Group LLC ، پرداخت کرده است. یک سال و نیم پیش