اسانس چیست + فروش انواع اسانس خوراکی

Category: خبر های امروز

موضعی: اگر از اسانس روغنی نارنگی به صورت موضعی استفاده میکنید، باید بدانید که در این حالت اسانس مورد نظر به عنوان یک ترکیب آرایشی شناخته میشود. به گفته مصرف کنندگان استفاده از اسانس روغنی نارنگی داخل دستگاه بخور به منظور انتشار مداوم شبانه آن در فضای اتاق خواب، اثردهی عالی دارد و کیفیت خواب را تا اندازه زیادی بهبود میبخشد. یکی از معروف ترین برند های وانیل که از لحاظ کیفیت در دنیا شناخته شده است وانیل خرسی نام دارد. در این میان تعدادی از آنها ثابت کردهاند که استنشاق اسانس روغنی نارنگی اثرگذاری مثبت بر خلق و خو، انرژی، کیفیت خواب، تمرکز و عملکرد ورزشی دارد.

اما چرا اسانس نارنگی؟ اسانس نارنگی از پوست میوه به دست میآید. وانیل ادویه ای است که از طعم و عطر خاصی برخوردار است. در سراسر دنیا شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عطر و اسانس های صنعتی و خوراکی فعالیت دارند که بهترین و مرغوب ترین اسانس ها را برای مصرف در موارد گوناگون تولید و عرضه می کنند.

ولی این کار تنها بوی عطر را خراب می کند. پس از مواجهه به میزان غلظت MIC اسانس، تغییرات بیان این ژن به روشReal time PCR مورد بررسی قرار گرفت. مواد و روش کار: در مطالعه حاضر ابتدا میزان MIC اسانس الکلی مرزه خوزستانی به روش ماکرودایلوشن علیه سویه های آسینتوباکتر بومانی که واجد ژن bap می باشند بدست آمد .

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر اسانس الکلی مرزه خوزستانی در بیان ژن مرتبط با بیوفیلم اسینتوباکتر بومانی بوده تا درصورت موثر بودن بتوان از آن به عنوان درمان یا مکمل درمانی در عفونت های ناشی از این باکتری و مهار ژن ویرولانس استفاده خرید اسانس های خوراکی نمود. با توجه به تاثیر مهاری اسانس مرزه خوزستانی علیه ژن بیوفیلم آسینتوباکتر بومانی احتمالا بتوان از این اسانس به عنوان مکمل درمانی علیه این باکتری و مهار ژن ویرولانس آن استفاده نمود. طی این فرآیند که در واقع پرس سرد محسوب میشود، روغنها بدون قرار گیری در معرض حرارت بیش از حد فشرده میشوند و خواص خود را حفظ میکنند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اسانس زعفران لطفا از صفحه ما بخواهید.