اتصال رسیور یا کنسول بازی Ps4 و Xbox به لپ تاپ – لومنز

Category: خبر های امروز

دیسپلی پورت ایدهآل برای گیمینگ با برخورداری از سختافزاری توانمند است. در حال حاضر تنها نسخه HDMI 2.1 از قابلیت G-Sync انویدیا پشتیبانی میکند و دلیل آن نیز برخورداری از پهنای باند ۴۸ گیگابیت بر ثانیه است؛ دلیلی که باعث شد نسخههای قدیمیتر به خاطر محدودیت در پهنای باند قادر به سازگاری با تکنولوژی همگامسازی انویدیا نباشند.برتری دیگر دیسپلی پورت نسبت به HDMI در طراحی آن است. اما کابل acer اورجینال با 20 متر طول از پهنای باند متفاوتی پشتیبانی میکند و به عنوان مثال هیچکدام از نسخههای فعلی HDMI قادر به انتقال اطلاعات تصویر در رزولوشن 4K به صورت واقعی نیستند. در دیسپلی پورت نسخه ۲.۰ نهتنها میتوان از رزولوشن 16K استفاده کرد، بلکه امکان استفاده از این رزولوشن با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی وجود دارد.در مورد تاندربولت نیز باید گفت که این فناوری برپایهی دیسپلیپورت طراحی شده است. درواقع چنین فناوری امکان استفاده از نرخ نوسازی بالاتر و حتی در رزولوشن 8K را فراهم میکند. همانطور که در جدول نیز مشاهده شد فناوری HDMI در رزولوشنهای ذکرشده قادر به ارائه نرخ نوسازی قابل توجهی است. در کل باید گفت که هریک از دو فناوری HDMI و دیسپلی پورت طی سالهای گذشته با پیشرفتهای قابل توجهی همراه بودند و با هربار معرفی نسخهای جدید، شاهد بهبود عملکرد آنها بودیم.

همیشه در کالاهای غیر اصل یک نشانه از غیر اصل بودن وجود دارد ، پس برای پولی که میدهید ارزش قائل باشید ، با بی توجهی ممکن است بارها و بارها کالای غیر اصل بخرید و متوجه نشوید. دیسپلی پورت از هردو نسخه همگامسازی AMD FreeSync و انویدیا G-Sync پشتیبانی میکند؛ اما با کابل HDMI تنها میتوان از همگامسازی AMD FreeSync استفاده کرد، البته به شرطی که نمایشگر نیز از چنین ویژگی پشتیبانی کند. آیا میتوانم بازیهای پلی استیشن 4 را به نسخه پلی استیشن 5 بروزرسانی کنم؟ اتصال گوشی اندروید به تلویزیون به تنهایی با کابل شارژ امکانپذیر نیست. بهتر است بدانید این نوع اتصال دهنده در هیچ نوع دستگاهی قرار نگرفته است. با این حال، برای گیمینگ و تجربه بهتر هنگام اجرای بازیهای ویدیویی گفته میشود که دیسپلی پورت گزینه بهمراتب بهتری است. ۷- با استفاده از این بخش ، گزینه ی display را انتخاب کنید. محتوای ویدئویی آنلاین با افزایش سرعت اینترنت در حال رشد است. توجه داشته باشید که هر پورت USB-C نمیتواند سیگنال ویدئویی را منتقل کند، بنابراین قبل از خرید کابل USB-C به HDMI حتماً این مورد را بررسی کابل hdmi 5 متری knet کنید. محبوب ترین موارد استفاده برای کابل HDMI تماشای محتوای ویدئویی از لپ تاپ در هر تلویزیونی، اعم از هوشمند یا معمولی است.

پنج نوع اتصال HDMI مختلف وجود دارد از جمله نوع A ،B ،C ،D، و E. اما متداول ترین مورد در بیشتر موارد استفاده نوع A (استاندارد) است که 13.9 میلی متر × 4.45 میلی متر است و دارای 19 پایه است. اگر فیلمی را در لپ تاپ یا سرویس پخش جریانی آنلاین مانند Netflix دانلود کرده اید، کابل HDMI یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تماشای محتوا در تلویزیون است. برای اتصال HDTV، تلویزیون های هوشمند، لپ تاپ ها، set-top-boxes، پروژکتور ها، Blu-Ray و دستگاه های پخش DVD استفاده می شود. طراحی اتصال آن بهگونهای است که از کلیپهای اتصالدهنده استفاده میکند تا کابل بهراحتی از درگاه کنده نشود. کانکتورهای این کابل با استفاده از روکش فلز طلا ساخته شدند که این امر باعث میشود بدون کوچکترین نویزی تصاویر را برای شما انتقال بدهد . مانیتور دوم باعث افزایش بهره وری می شود. VESA اخیرا استاندارد جدید دیسپلیپورت را در نسخهی ۲/۰ معرفی کرد که ظرفیت پشتیبانی استاندارد را تا ۸۰ گیگابیتبرثانیه افزایش میدهد. بسته به نسخه آن، می توان از HDMI برای کنترل سایر دستگاه ها با استفاده از HDMI Consumer Electronics Control (HDMI-CEC)، اشتراک اینترنت با استفاده از کانال اترنت HDMI (HDMI-HEC) و ارسال خروجی صدا با استفاده از کانال بازگشت صدا (HDMI-ARC) استفاده کرد.

با نگاهی به مشخصات ارائهشده در جدول بالا میتوان تفاوت میان نسخههای مختلف دیسپلیپورت و HDMI را مشاهده کرد. باید در نظر داشت که دو فناوری اتصال HDMI و DisplayPort از نسخههای مختلفی استفاده میکنند که در برخی موارد نسبت به یکدیگر ضعیفتر یا توانمندتر هستند. یکی دیگر از روش های محبوب و پر کاربرد استفاده از کابل HDMI، اتصال لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی به یک مانیتور دوم است. این بروز رسانی پشتیبانی 3 بعدی، Ethernet، ارتباط صوتی دو طرفه و افزایش پشتیبانی برای استانداردهای فضای رنگی برای اپلیکیشنهای کامپیوتر و عکاسی دیجیتال، را با خود به همراه داشت. کابل 5 متری HDMI سلکسون مدل CE1805 برای انتقال تصویر و صدا به دستگاه صوتی تصویری با درگاه HDMI و دارای فناوری پخش BLURAY 3D و 4K می باشد. در هر صورت این Streaming Box ها به سادگی تلویزیون عادی شما را با قابلیت پخش جریانی اینترنتی شارژ می کنند. کابلهای HDMI از نسخه دیجیتال پشتیبانی میکنند؛ برای همین دستگاههایی مانند Apple TV، پخش کنندههای Blue-Ray، کنسولهای بازی و دیگر محصولات الکتریکی مشابه را پوشش میدهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کابل hdmi 30 سانتی لطفا به بازدید از وب سایت ما.