آیا قبل از پایان سال 2020 بررسی محرک دوم انجام می شود؟

Category: خبر های امروز

در حالی که قانون گذاران دموکرات و جمهوری خواه خوش بینی جدیدی را در مورد دستیابی به توافق نامه کمک به ویروس کرونا بیان کرده اند ، اما در دور کنونی گفتگوها دور دوم بررسی محرک ها برای خانوارها مستثنی است. در اینجا آخرین مورد مذاکرات و نگاهی به این موضوع است که آیا هنوز چک ها روی میز است.

یک گروه از دو حزب از قانون گذاران هفته ها روی بسته 908 میلیارد دلاری کمک ویروس کرونا کار کرده اند که بیشتر آنها توافق شده است. اما قانون گذاران هنوز در حال مذاکره در مورد چگونگی کار کردن دو مorniلفه اصلی هستند: بودجه برای کمک های دولتی و محلی و چه نوع حمایت قانونی برای تأمین مشاغل ، مدارس و نهادهای دیگر که در طی همه گیری فعالیت می کنند. قانون گذاران گفته اند که امیدوارند توافقنامه را نهایی و آن را به متن قانونگذاری طی دو روز آینده تبدیل کنند. رهبران کنگره درگیر بحث ها بوده اند ، اما می توانند در روزهای آینده نقش بیشتری داشته باشند.

آیا این توافقنامه شامل دور دیگری از بررسی محرک ها خواهد بود؟

پیشنهاد دو جانبه فعلی شامل کمک های بیکار شده افزایش یافته است ، اما بودجه ای برای دور دیگری از پرداخت های مستقیم که به بیشتر خانوارها می رسد شامل نمی شود. شامل پرداخت های مشابه چک های 1200 دلار به علاوه در بهار صدها میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت و جمهوری خواهان کاملاً روشن بوده اند که 900 میلیارد دلار در حال حاضر بیش از آن چیزی است که آنها می خواهند هزینه کنند. بسیاری از جمهوری خواهان این دور از گفتگوها را به جای یک برنامه محرک ، به عنوان یک بسته کمک اضطراری معرفی می کنند.

اما کاخ سفید جمهوریخواهان را به دنبال دور جدیدی از چک سوق داده و دولت ترامپ اواخر روز سه شنبه پیشنهاد خود را که شامل پرداخت 600 دلار برای هر شخص است ، ارائه داد.

بنابراین آیا ممکن است یک معامله شامل بررسی محرک ها باشد؟

هنوز خارج از بحث نیست دموکرات ها و چند جمهوری خواه همچنان در تلاشند تا دور دوم بررسی های محرک را در هر توافقی در سال جاری اضافه کنند. و قبل از انتخابات ، پرزیدنت ترامپ از کنگره خواست تا برای وی کمک ویروسی کرونا اضافه کند که شامل دور دیگری از بررسی های مستقیم است. سناتور جاش هاولی (R. ، Mo) روز دوشنبه گفت که او از آقای ترامپ خواسته است تا هر لایحه ای را که شامل آن نباشد ، وتو کند. و بسیاری از دموکرات ها هنوز امیدوارند که شامل آنها شوند.

سناتور الیزابت وارن (D. ، ماساچوست) گفت: “چک های مستقیم یک روش عالی برای بدست آوردن پول به دست افرادی است که به شدت به آن نیاز دارند.”

از آنجا که ایالات متحده با موج سوم رسیدگی به پرونده های Covid-19 و احتمال توقف فعالیت های بیشتر مواجه است ، خواستار تصویب بسته محرک جدید برای کنگره افزایش می یابد. جرالد اف سیب از WSJ نیروهای موافق و مخالف آن را بررسی می کند. عکس: استفانی رینولدز / اخبار بلومبرگ (انتشار در تاریخ 18 نوامبر 2020)

سال بعد چطور؟

رئیس جمهور منتخب جو بایدن گفته است كه هر كمكی كه كنگره امسال تصویب كند فقط یك پیش پرداخت كمك اضافی است كه وی امیدوار است در سال 2021 تصویب كند و این می تواند دور دیگری از بررسی های مستقیم باشد. اما هر بسته هنوز باید سنا را پاک کند ، کنترل آن باقی مانده است که توسط دو نژاد سنا در اوایل ژانویه تعیین می شود.

این اتاق اکنون 50 جمهوری خواه و 48 دموکرات دارد. اگر دموکرات ها در هر دو مسابقه دور دوم پیروز شوند ، از آنجا که معاون رئیس جمهور منتخب کمالا هریس هر آرا tie مساوی را خواهد شکست ، اکثریت را به دست خواهند آورد. اگر جمهوری خواهان حداقل یکی از کرسی ها را در اختیار داشته باشند ، سناتور میچ مک کانل (R.، Ky.) شغل خود را به عنوان رهبر اکثریت سنا حفظ خواهد کرد.

بسته کمک بزرگتر احتمالاً زمان سخت تری را برای تصویب مجلس سنا تحت کنترل GOP خواهد داشت ، اگرچه شرایط بهداشت عمومی و بهبود اقتصادی به شکل گیری فضای سیاسی در سال آینده کمک می کند.

آیا قوانین واجد شرایط بودن تغییر می کند؟

این مورد بحث بوده است. طبق قانون کنگره تصویب شده در ماه مارس ، دریافت کنندگان باید شماره تأمین اجتماعی داشته باشند. این شامل خانواده هایی که پدر یا مادر یا همسر آنها فاقد شماره تأمین اجتماعی هستند ، چه به دلیل غیرقانونی بودن در کشور و چه به دلایل دیگر ، از این قاعده مستثنی است. دموکرات ها می خواهند واجد شرایط بودن را برای افرادی که فاقد شماره تأمین اجتماعی هستند اما دارای شماره شناسایی مالیات دهندگان فردی یا ITIN و همچنین خانواده هایشان هستند ، گسترش دهند. جمهوری خواهان مخالفت کردند و گفتند که آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که دولت برای مهاجران غیرقانونی چک ارسال نمی کند یا رفتارهای غیرقانونی پاداش نمی دهد و برای جلوگیری از تقلب به یک شماره تأمین اجتماعی نیاز است.

چقدر خانوارها در بهار چک گرفتند؟

در بهار ، سازمان امور مالیاتی توانست ظرف حدود دو هفته پس از تأیید کنگره ، 80 میلیون پرداخت را به مبلغ 147 میلیارد دلار توزیع کند و طی حدود دو ماه به 267 میلیارد دلار برسد. این در حال حاضر نیز به گروه های نهایی دریافت کنندگان پرداخت می کند ، از جمله خانوارهای کم درآمد که فقط اطلاعات حساب بانکی خود را به سازمان امور مالیاتی ارائه می دهند و زندانیانی که پس از یک دادخواست با انکار دولت مخالفت می کنند ، پول دریافت می کنند.

چارلز رتیگ ، کمیسیون IRS ماه گذشته به یک کمیته فرعی House Ways and Means گفت: “ما با توجه به وظایف برجسته ای که به ما به ارث برده بودیم حداقل به خوبی هر سازمان فدرال دیگر عمل کردیم.”

دور جدید بالقوه پرداخت ها با چه سرعتی می رسد؟

در صورت تصویب قانون ، دور دوم پرداخت ها احتمالاً سریعتر از مرحله اول اتفاق می افتد. این به این دلیل است که سازمان امور مالیاتی در اوایل سال اطلاعاتی را در مورد خانوارهایی که به طور معمول اظهارنامه مالیاتی ارائه نمی دهند ، از جمله ذی نفعان تأمین اجتماعی و افرادی که از مزایای سربازی استفاده می کنند ، کم کرده است. این بدان معناست که دولت می تواند افراد بیشتری را به صورت الکترونیکی پرداخت کند و به روند کندتر چاپ چک اعتماد کمتری دارد.

اگرچه یک عارضه احتمالی این است که آیا مجموعه دوم پرداخت ها با آمادگی های IRS برای فصل تشکیل پرونده مالیاتی سالانه همخوانی دارد ، که معمولاً از اواخر ژانویه آغاز می شود و قبل از آن برای برنامه ریزی و آزمایش سیستم های کامپیوتری به منابع آژانس قابل توجهی نیاز دارد.

بنویسید برای کریستینا پیترسون در [email protected] و ریچارد روبین در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8