یک سشوار عالی برای خانه یا سالن.

Category: خبر های امروز

این سشوار قیمت مناسبی دارد و جزو بهترین سشوارهای موجود است. سشوار خانگی فیلیپس دارای موتور DC است، کوچک است، سرعت و توان خروجی کمی دارد و نسبت به موتورهای AC به طور مداوم روشن می ماند. این محصول بیشتر برای مصارف خانگی مناسب است زیرا نیازی به استفاده مکرر از سشوار ندارد. همچنین شامل یک سری متمرکز کننده برای صاف کردن مو می باشد. با استفاده از موتور AC قدرت پرتاب باد بالایی دارد و ساخت شرکت ساینا می باشد. سشوارهای حرفه ای نیز در این دسته بندی محصولات قرار می گیرند.

موهای با لایه های ضخیم از وات بالا بهره مند می شوند زیرا باعث می شود هوا سریعتر در مو حرکت کند و زمان خشک شدن (و آسیب احتمالی گرما) را کاهش می دهد. موهای موج دار به موج (فرهای 2A تا 3C): پخش کننده برای توزیع یکنواخت گرما و تقویت حالت طبیعی شما بسیار مهم است. اگر قرار نیست مستقیماً خشک شود، ممکن است به آنقدر نیرو نیاز نداشته باشید. برای جلوگیری از افتادن فر، سرعت فر را کم کنید یا موج بزنید. اگر موهای افرو دارید (سشوارهای 4A-4C)، باید سشوارهایی با تنظیمات دمای متغیر و فناوری یونی برای جلوگیری از شکستگی در نظر بگیرید.

سشوار چرخشی مک استایلر یک برس گرد است که نقش سشوار را نیز دارد. بنابراین، مسواک زدن و سشوار کشیدن را می توان به طور همزمان انجام داد. عاملی که باعث افزایش کیفیت آرایش و برس زدن موها می شود و زمان کمتری می برد. قدرت سشوار 1200 وات است که برای این نوع سشوار منطقی است. منازل و حتی آرایشگران می توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین یک سری دستگاه های اضافی در سایز کوچکتر برای بهبود عملکرد این دستگاه در نظر گرفته شده است.

سری نازل ها بعد از نصب سفت می شوند که عالی است. وزن خوبی هم دارد. همچنین به دلیل شکل کشیده، جریان باد موثرتری دارد. به نظر من بهترین است. انشالله با خوشی تهیه و مورد استفاده قرار گیرد. اینو چند روز پیش گرفتم البته از بازار همه چی عالیه طرح و کیفیت و حرارت و سرعت باد جعبه محصول هم کاملا حرفه ای بودنش رو نشون میده هر قسمت سشوار داخل پلاستیکه که پیشنهاد میکنم بخرید واقعا عالیه تولید ION بسیار برتر از سایر برندها است

برند Surfer یکی از برندهای پیشرو است که تنها چند سال از عمر آن می گذرد، اما در حال حاضر از نظر محصولات با کیفیت به بالاترین سطح خود رسیده است. سشوار سشوار ارزان و خوب -7281 دارای موتور DC و توان 2200 وات است که آن را به محصولی بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارآمد تبدیل کرده است. کاربران این سشوار می توانند با توجه به نوع موهای خود سرعت و دما را تنظیم کرده و از مزایای این محصول بهره مند شوند. در حین استفاده از محصول، ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه از خشکی بیش از حد و آسیب جدی به موهای شما جلوگیری می کند.

برای مثال سشوارهایی که سر و صدای کمتری دارند باید گرانتر باشند. یک سشوار مرغوب موهای شما را زیبا می کند و به آن آسیب نمی رساند. می توان به قدرت موتور و وات سشوارهایی که مدل های مختلف را می سازد به عنوان تفاوت اصلی آنها اشاره کرد. هر چه وات بیشتر و حرارت سشوار کمتر باشد بهتر است. حرارت زیاد به موها آسیب می رساند و نتیجه خوبی از خود به جای نمی گذارد. از نظر انواع سشوار می توان مدل های خانگی، مدل های نیمه حرفه ای و مدل های حرفه ای را تشخیص داد.

سری های کنسانتره و پخش کننده راه های آسانی برای صاف کردن و حجم دادن به موهای شما هستند. برای آرایشگران و متخصصان سالن، این یک سشوار حرفه ای Rozetti است. علاوه بر این، این سشوار برای مصارف خانگی فوق العاده مناسب است. این موتور برقی سشوار یکی از بادوام ترین موتورهای موجود در بازار است که 10000 ساعت کار می کند. تکنولوژی منحصر به فرد به کار رفته در این سشوار از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث می شود مدل موهای شما برای مدت طولانی تری ثابت بماند. روی بدنه سشوار یک دکمه شات خنک تعبیه شده است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

بنابراین در حین خرید، به دنبال سشوار با وزن حدود یک پوند یا حدود 450 گرم باشید. زمانی که سشوار دارای دکمه هوای سرد نیز باشد، با فشار دادن این دکمه، جریانی از هوای خنک به موهای تازه خشک شده دمیده می شود. کار کوتیکول مو مهر و موم شده است و موهای شما را در کل روز براق می کند. با موهای نازک، تنظیم دما ضروری است. هنگامی که موها باید در اسرع وقت در صبح خشک شوند، تنظیمات دمای بالاتر زمان خشک شدن را کاهش می دهد.