سهام جهانی پس از برنده شدن بیدن از ریاست جمهوری تمدید می شود

Category: خبر های امروز

معاملات آتی سهام ایالات متحده و بازارهای بین المللی در اولین ساعت معاملات روز دوشنبه افزایش یافت ، پس از تایید آخر هفته جو جو بایدن ، دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری.

آسوشیتدپرس روز شنبه اعلام کرد معاون سابق رئیس جمهور به اندازه کافی آرا college کالج انتخاباتی را برای پیروزی به دست آورده بود و روز یکشنبه آقای بایدن با انتقال به کاخ سفید پیش رفت و مسیر تغییرات قابل توجه سیاست را تعیین کرد حتی زمانی که رئیس جمهور ترامپ از پذیرفتن مسابقه خودداری کرد.

با نیمه شب به وقت هنگ کنگ ، معاملات آتی S&P 500 1.5 درصد رشد داشت ، در حالی که معاملات آتی Nasdaq-100 2.2 درصد پیشرفت داشت. بازارهای منطقه ای در آسیا نیز با افزایش Nikkei 225 ژاپن نزدیک به 2٪ افزایش یافت ، در حالی که معیارهای سئول و سیدنی به ترتیب 1.4٪ و 1.8٪ را نشان دادند.

کن وونگ ، مدیر نمونه کارها در Eastspring Investments ، گفت: “بازار در مورد اطمینان بیشتر و امیدوارم نوسانات کمتری را با پیروزی بایدن تشویق کند.” آقای وونگ گفت ، سرمایه گذاران همچنین در مورد احتمال کنترل احتمال سنا توسط جمهوری خواهان مثبت بودند ، که این می تواند توانایی دموکرات ها را در ارائه ابتکارات اساسی مانند کاهش مالیات کاهش دهد.

دلار به طور گسترده کاهش یافت و در مقابل ارزهای از جمله ین ژاپن ، یورو ، پوند انگلیس و دلار استرالیا ضعیف شد. یوان چین که نسبت به تنش های تجاری ایالات متحده و چین حساس بوده است ، در بازار خارج از مرز به ازای هر دلار به حدود 6.583 رسید.