خرید شارژ ایرانسل

Category: خبر های امروز

همه ما اپراتور ایرانسل را به اندازه کافی می شناسیم و این اپراتور کاملا معروف و محبوب شده است چراکه از لحاظ ارائه خطوط تلفن همراه و خدمات مرتبط مانند خرید شارژ، بسته های اینترنت و… به خوبی عمل کرده است. این اپراتور در ایران تقریبا 15 سال است که فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده است، اگرچه در اوایل کار خدمات ایرانسل در کلان شهر هایی مثل تهران و اصفهان ارائه می شد. اما بعداهمه شهر های ایران تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفت. به این ترتیب ایرانسل موفق شد در سال 92 بزرگترین اپراتور کشور شود.

معرفی سایت های فعال در زمینه خرید شارژ ایرانسل

امروزه سایت های فعال زیادی برای خرید شارژ ایرانسل وجود دارد که ما قصد داریم 5 سایت فعال در این زمینه را به اختصار توضیح دهیم.

1-خرید شارژ ایرانسل با استفاده از وب سایت بامَن 24

یکی از روش های راحت برای خرید شارژ ایرانسل، سایت بامَن 24 می باشد که این خدمات را ارائه می دهد. زمانی که وارد وب سایت بامَن 24 می شوید و نوع و مقدار شارژ مورد نیاز خود را تعیین می کنید، عملیات خرید شارژ در کمتر از 60 ثانیه تکمیل شده و سیم کارت تلفن همراه شما شارژ می شود. همچنین ناگفته نماند که با نصب اپلیکیشن با من24 می توانید علاوه بر خرید شارژ مستقیم و عادی، اقدام به خرید شارژ شگفت انگیز ایرانسل کنید.

2- خرید شارژ ایرانسل با استفاده از وب سایت تهران شارژ:

ابتدا برای خرید شارژ به وب سایت تهران شارژ به آدرس اینترنتی tehrancharge.com/app مراجعه می کنیم. پس از اینکه لینک بالا را باز کردیم وارد صفحه اصلی این سایت می شویم. بر روی خرید شارژ مستقیم کلیک کرده و در ادامه وارد سایت خرید شارژ مستقیم وبسایت تهران شارژ می شویم. سپس در بخش شماره موبایل، می بایست شماره موبایل ایرانسل شخص موردنظر خود را همانند وارد کنید. در ادامه پس از ورود شماره می بایست میزان شارژ خود را انتخاب کنید که مبلغ شارژ ها ممکن به صورت شارژ 1،000 تومانی، شارژ 2،000 تومانی، شارژ 5،000 تومانی، شارژ 10،000 تومانی، شارژ 20،000 تومانی، شارژ 50،000 تومانی، شارژ 100،000 تومانی باشد. سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک کرده تا به صفحه درگاه بانکی متصل شوید. پس از پرداخت موفق به صفحه سفارش موفقیت آمیز هدایت می شوید که در این صفحه می توانید جزئیات خرید خود را مشاهده کنید.

3-خرید شارژ ایرانسل از وب سایت ایرانسل:

اپراتور ها این روز ها روش جدیدی به نام شارژ مستقیم یا TopUp ارائه می دهند. با استفاده از این روش نیازی نیست کد 16 رقمی هزینه خریداری شده را در سیم کارت خود وارد کنید. در واقع این روش به این صورت است که پس از خرید شارژ، مبلغ خریداری شده به طور خودکار به اعتبار شما اضافه می شود. برای تهیه شارژ از این طریق می توانید به وب سایت ایرانسل مراجعه کنید. همچنین روش دیگر به این صورت است که شما می توانید به وب سایت ایتور بروید و سپس به بخش شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری کنید.

4-خرید شارژ ایرانسل از وب سایت آسان پرداخت:

بعد از وارد شدن به صفحه آسان پرداخت و انتخاب شارژ مستقیم از منوی بالا صفحه، صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این صفحه در سمت راست باید مبلغ شارژ را انتخاب نمایید، که مبلغ ها به صورت 1000تومانی، 2000 تومانی، 5000 تومانی، 10000 تومانی و 20000 تومانی وجود دارد، سپس در سمت چپ صفحه شماره همراه خود را وارد کرده و با کلیک بر روی پرداخت وارد صفحه بانکی می شوید. پس از انجام عملیات بانکی سییم کارت شما طبق مبلغ انتخاب شده شارژ می شود.

5-خرید شارژ ایرانسل از وب سایت ایی شارژ:

پس از وارد شدن به صفحه ایی شارژ، گزینه شارژ مستقیم ایرانسل را انتخاب کنید. پس انتخاب آن صفحه ای باز می شود که در قسمت انتخاب عملیات آن، شارژ سیم کارت اعتباری و پرداخت قبض سیم کارت دائمی وجود دارد. لازم به ذکر است که اگر شارژ سیم کارت اعتباری را انتخاب کنید می توانید نوع شارژ را انتخاب کنید. به عبارتی شارژ معمولی یا شگفت انگیز را می توانید انتخاب نمایید. پس وارد کردن شماره همراه و مبلغ صفحه پرداخت را کلیک کرده و عملیات شارژ برای شما انجام می شود. از مزیت خرید شارژ ایرانسل از این وب سایت این است که می توانید مبلغ را از 5000 ریال تا 000/500/2 ریال انتخاب نمایید. در واقع هیچ محدودیتی در مبلغ وجود ندارد.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

با شارژ شگفت انگیز ایرانسل می توانید سیم کارت خود را بیش از مبلغ کارت شارژ، شارژ کنید، البته به شرطی که این هزینه در زمان تعیین شده مصرف شود. به عنوان مثال، اگر با استفاده از کد دستوری شارژ شگفت انگیز ایرانسل مبلغ 5000 تومان را وارد کنید، سیم کارت شمابیش از 5000 تومان شارژ خواهد شد، اما باید ظرف 10 روز از این هزینه استفاده کنید، زیرا اگر این 10 روز بگذرد، شارژ سیم کارت شما منقضی و صفر می شود.

برای اینکه بتوانید از کد شارژ خریداری شده به شکلی شگفت انگیز استفاده کنید، کافیست رمز شارژ را با کد #رمز شارژ 12 یا 16 رقمی*144* وارد کنید.

ویژگی جدید خرید آسان شارژ ایرانسل

دو خصوصیت جدید در فرایند خرید شارژ ایرانسل یا پرداخت قبض مشترکین قرار داده شده است. به این صورت که برای خرید شارژ و طرح های اینترنت لزومی ندارد که حتما رمز دوم (ایستا و پویا) داشته باشید. در برنامه ایرانسل من این روش برای مشترکین مهیا شده است. ایرانسل همچنین در برنامه My Irancell کاربران نسخه اندروید می توانند برای همیشه از حداقل هزینه اشتراک برای مشترکان اعتباری و همچنین پرداخت به موقع صورتحساب برای مشترکان دائمی اطمینان حاصل کنند. همچنین ایرانسل اعلام کرد که به منظور ارائه خدمات مختلف دیجیتالی، به درگاه های پرداخت ایرانسل “کیف پول آپ”  افزوده شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بسته های اینترنتی را بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) طی پروسه ای ایمن و راحت خریداری و شارژ کنند.

مشترکانی که قصد دارند از این روش استفاده کنند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند. سپس، از میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را انتخاب کنند.